wtorek, 30 lipca 2013

Projekt "MOVE ON" 3...2...1...start!

...
Decyzja o utworzeniu bloga zapadła pod wpływem chwili... pomyślałam-niech tak będzie... zobaczymy co dalej! Wiem tylko, że wbrew pozorom "przypadkowości" kryje się za tym moja pewna życiowa zmiana. Czasem los rzuca nam kłody pod nogi. No cóż, w moim wypadku była to kłoda pokaźnych rozmiarów i całe moje życie wywróciło się do góry nogami!
W natłoku codziennych smutków i problemów zapomniałam o najważniejszym... o sobie! 

Trudno mi przyznać przed samą sobą, że ta osobowościowa amnezja trwała dobrych lat kilka.

Moja podświadomość zaczęła działać i w ten oto sposób jestem tutaj...

Upatruję zatem w tym blogu pewną szansę na odnalezienie tego pierwiastka, który kiedyś napędzał mnie do życia, jako swoisty mobilizator do działania:) Uwielbiam poszukiwać nowych sposobów kreacji, próbować nowych rzeczy, łapać małe chwile szczęścia!

Z pewnością większość z nas ma odnotowaną we wszelaki sposób pewną "listę" marzeń, celów... ja co jakiś czas odnajduję zakurzoną listę-spisaną pieczołowicie długopisem na kartce. Pytanie tylko-ile z zapisanych pozycji jestem w stanie "odptaszkować"?

Nie będę robić rachunku sumienia :) Zamiast tego ruszam przed siebie na owocnej (miejmy nadzieję) drodze samorozwoju!


Czego można się spodziewać po blogerce-z-przypadku? Co można będzie znaleźć na tym blogu?

Można oczekiwać: WSZYSTKIEGO :)

Chciałabym tutaj zamieszczać moje małe radości, odkrycia, projekty, spełnione marzenia i cele z "listy", odnotowywać nowe umiejętności, pozostawiać myśli...

nie zdziwiłabym się gdyby można było tutaj znaleźć zdjęcia porannej jajecznicy w towarzystwie rozprawy o mechanice kwantowej poprzeplatane z recenzją nowego tuszu do rzęs :)
czyli wszystko to, co będę chciała pozostawić w mojej blogowej "myślodsiewni"

Projekt "MOVE ON" czas zacząć!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

blogerkazprzypadku Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review